De draad maar weer opgepakt het is toch vakantiie.

20 mei 2023 - Hvidovre, Denemarken

Gisteren alle zaken rond de diefstal geregeld en ook nog naar Kopenhagen geweest om te kijken of er een fietsenzaak bereid en in staat was mijn fiets te repareren. Beide ging niet door, te ingewikkeld en te hoge kosten dus ook hier zijn ze van mening dat de fiets Total löss is.

Vanochtend Marianne haar stoel gerepareerd en toen vandaag maar weer vakantie gehouden. Met de trein naar het. Centraal station en daar een combiticket gekocht voor de hop on hop off bus en een rondvaart. De ticket is 48 uur geldig dus eerst vanmiddag maar eens gekeken waar we uit willen stappen om ter plekke verder te kijken.  Zijn op een paar leuke plekken geweest die we morgen in combinatie met de rondvaart gaan doen. Natuurlijk even uitgestapt om een foto te maken van  “ De kleine zeemeermin””. Het kopen van een treinkaartje is vrij ingewikkeld. Omdat de trein er al aankwam  heb ik Marianne verleidt om eens een keertje zwart te reizen.  Mochten we worden gecontroleerd kan ik altijd zeggen trek het maar van de opbrengsten van mijn accu af. Je voelt wel Marianne zat de hele rit met de zenuwen maar het liep goed. Bij terugkomst heeft Marianne een heerlijke tonijnsalade gemaakt. Morgen meer….